Handelsbetingelser

Her finder du vores handelsbetingelser, bl.a. oversigt over fragtpriser, leveringstider, returvarer osv. Kontakt os hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål. Vi hjælper gerne. 


BETALING

Vi accepterer Visa, American Express, MasterCard, Maestro og MobilePay. Vores priser er i danske kroner (DKK), og levering til danske adresser er inklusiv dansk moms på 25%. Alle ordrer afhænger af, at varen er på lager og kan leveres. 

Det skal være en sikker oplevelse at handle hos os, og derfor anvender vi ‘Secure Socket Layer technology’, også kendt som SSL. SSL krypterer og beskytter de data, du sender til os over nettet. Du kan se, at SSL er slået til ved at en lille lås bliver synlig i din browser. For at læse mere om SSL kan du klikke på ikonet.

Kontakt os hvis du har spørgsmål til priser, moms eller betaling.


FRAGTPRISER

Danske ordrer pakkes og sendes med GLS til faste priser: 

GLS pakkeshop: DKK 39,-
GLS hjemmelevering: DKK 69,-

Store, tunge varer kan kun hentes fra vores showroom på Lindegårdsvej 39 i Charlottenlund. I kan også selv arrangere fragt og få fragtmanden til at hente fra vores lager. Kontakt os for mere information. 

Ordrer til Europa sendes typisk med PostNord, UPS, DHL eller FedEx, og fragten estimeres så snart du putter en vare i din kurv. Den endelige fragtpris beregnes når du når til betaling. 


LEVERINGSTID

Leveringstiden afhænger af, hvad du har bestilt. Alle varer, der er på lager, pakkes og sendes typisk i løbet af 1-2 hverdage, og når ud til kunder i Danmark på 1-2 dage. Bestillingsvarer og varer, der laves ved ordre, sendes typisk 4-8 uger efter bestilling. Det varierer fra produkt til produkt, og forventet leveringstid står i produktbeskrivelsen.

Typiske leveringstider på varer, der bliver sendt fra vores lager, er:

  • 1-2 hverdage til Danmark

  • 5-7 hverdage til Europa

  • 6-10 hverdage til alle andre destinationer

Bemærk venligst, at vi ikke leverer til en P.O. boks.


RETURVARER

VIGTIGT: Det er vigtigt, at du undersøger din pakke grundigt når den leveres. Hvis der er tegn på skader, så undersøg pakkens indhold for skade/skader, før du skriver under på modtagelse. Så snart du har underskrevet har du nemlig accepteret varen som den er – skader eller ej – og det er derfor vigtigt, at du undersøger pakken nøje før du accepterer den. Du bør, i alle tilfælde, underskrive med “jeg kvitterer med forbehold”, som i nogle tilfælde gør, at vi har mulighed for, at søge erstatning hos fragtselskabet, hvis det skulle vise sig, at varerne er beskadiget.

Kontakt os med det samme på hello@studiominishop.com hvis du har modtaget en vare, der er beskadiget.

Vi går meget op i kvalitet, og ønsker, at du skal være glad for det køb, du har foretaget hos os. Hvis der mod forventning er noget galt med det produkt, du har modtaget, eller hvis din levering ikke stemmer overens med din ordre (du har modtaget et forkert produkt, eller der er noget, der mangler), kontakt da venligst vores kundeservice på hello@studiominishop.com. Send venligst så mange detaljer med i mailen som muligt, såsom ordrenummer, og billeder af produktet, hvis der er noget galt med det.

Hvis der ikke er noget i vejen med din vare, men du blot ønsker at returnere dit køb, kan du sende det/de ubrugte produkt/produkter tilbage til os indenfor 30 dage fra modtagelse. Vi undersøger varen/varerne ved ankomst, og refunderer dernæst dit køb af produktet – dog ikke den oprindelige fragt.

Alle ubeskadigede produkter skal sendes tilbage i original indpakning (som heller ikke må være beskadiget eller ødelagt), sammen med de originale dokumenter. Vi kan desværre ikke modtage en retur, hvis varen er blevet beskadiget undervejs til os. Det er dig, som afsender, som har ansvaret for, at arrangere og betale fragt af varen/varerne tilbage til os, og varen/varerne er også dit ansvar indtil de er leveret hos os. Sørg venligst for, at de er pakket forsvarligt ind, så der ikke opstår skader under transport. Hvis det er tilfældet kan vi ikke tage imod varen/varerne.

Hvordan returnerer jeg mit køb?
Kontakt os venligst på hello@studiominishop.com før du returnerer et produkt, så vi ved, at det er på vej. Vedlæg venligst en seddel i din retur med ordrenummer og navn, så lageret ved, hvem pakken er fra, og vi hurtigt og let kan refundere dit køb. 

Tilføj også en beskrivelse af problemet, hvis din vare er ankommet beskadiget eller der er andre fejl eller mangler.

Vores returadresse er:
STUDIO MINI
Lindegårdsvej 39
2920 Charlottenlund
Danmark

Det kan tage op til 7 hverdage for os at modtage din retur, alt efter hvilken udbyder du bruger til forsendelse. Vi tjekker varen/varerne så snart de er ankommet til os, og refunderer dig beløbet så snart vi har set, at alt er ankommet i original og god stand. Det tager ca. 1-2 hverdage før du kan se pengene på din konto.

Reklamationsret
Du har 24 måneder reklamationsret i tilfælde af, at der skulle ske noget med den vare, du har købt. Kontakt os med det samme, hvis du oplever et problem, der er opstået udover almindeligt brug af produktet.


ANSVAR

Vi tilstræber os på, så vidt muligt, altid at have korrekt og opdateret indhold på hjemmesiden. Desværre kan der opstå ændringer i pris, udsolgte varer eller andre uforudsete fejl. Vi forbeholder os retten til ikke at være ansvarlige for disse fejl, og hverken STUDIO MINI eller ansatte hos STUDIO MINI kan holdes ansvarlige for skader som følge af brugen af dette websted eller de produkter, der sælges her.


GÆLDENDE LOVGIVNING

Ethvert dilemma, der ikke kan løses mellem kunde og STUDIO MINI vil blive afgjort i overensstemmelse med den danske lovgivning. Det sker ved domstolen i København. For alle europæiske ordrer kan der klages online ved at skrive til The European Online Dispute Resolution, som kan bruges til at forsøge at finde en løsning udenfor retten. Du kan læse mere her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.