Spørgsmål & Svar

Her finder du en oversigt over de spørgsmål, vi oftest bliver stillet. Kontakt os endelig hvis du har et spørgsmål, der ikke er besvaret her, og vi vender retur så hurtigt som muligt.


HVEM ER STUDIO MINI?

Når du handler hos studiominishop.dk, så handler du hos den danske virksomhed STUDIO MINI. Vores informationer er:

STUDIO MINI
Lindegårdsvej 39
2920 Charlottenlund
Danmark
CVR nummer: DK36128240
Email: hello@studiominishop.com
Tel: +4542454475

Vi sender varer til kunder i Danmark og lande indenfor den Europæiske Union samt Norge.  

HVILKE BETALINGSMETODER ER ACCEPTERET?

Vi accepterer Visa, Amex, MasterCard, Maestro og MobilePay. Vores priser er i danske kroner (DKK), og alle priser er inklusive 25% moms.

Når du handler fra et land udenfor Europa (eks. Norge) handler du uden moms. Bemærk venligst, at der kan pålægges import moms og skat på ordrer, når de føres ind i det land udenfor EU, som du handler fra. STUDIO MINI er ikke ansvarlig for eventuelle påførte omkostninger ved indføring af pakker til lande udenfor EU. 

Vores side anvender ‘Secure Socket Layer technology’, også kendt som SSL. SSL krypterer og beskytter de data, du sender til os over nettet. Du kan se, at SSL er slået til ved, at en lille lås bliver synlig i din browser. Du kan klikke på ikonet for at læse mere.

Kontakt os hvis du har spørgsmål til priser, moms eller betaling.


HVOR LANG TID TAGER LEVERING?

Leveringstiden er afhængig af, hvad du har bestilt. Alle varer, der er på lager, pakkes og sendes typisk i løbet af 1-2 hverdage.

Bestillingsvarer og varer, der laves efter ordre, sendes typisk 4-8 uger efter bestilling, dog varierer det fra produkt til produkt. Forventet leveringstid står under hver produktbeskrivelse.

Typiske leveringstider på varer, der bliver sendt fra vores lager, er:

  • 1-3 hverdage til Danmark

  • 5-7 hverdage til Europa

  • 6-10 hverdage til alle andre destinationer

Vi sender med GLS, PostNord, UPS, FedEx, DHL og Dachser – alt afhængigt af din ordre og din leveringsadresse.


KAN JEG RETURNERE MIT KØB?

Vi går meget op i kvalitet, og ønsker, at du skal være glad for det køb, du har foretaget hos os. Hvis der mod forventning er noget galt med det produkt, du har modtaget, eller hvis din levering ikke stemmer overens med din ordre (du har modtaget et forkert produkt, eller der er noget, der mangler), kontakt da venligst vores kundeservice på hello@studiominishop.com. Send venligst så mange detaljer med i mailen som muligt, såsom ordrenummer, og billeder af produktet, hvis der er noget galt med det.

Hvis der ikke er noget i vejen med din vare, men du blot ønsker at returnere dit køb, kan du sende det/de ubrugte produkt/produkter tilbage til os indenfor 30 dage fra modtagelse. Vi undersøger varen/varerne ved ankomst, og refunderer dernæst dit køb af produktet – dog ikke den oprindelige fragt.

Alle ubeskadigede produkter skal sendes tilbage i original indpakning (som heller ikke må være beskadiget eller ødelagt), sammen med de originale dokumenter. Vi kan desværre ikke modtage en retur, hvis varen er blevet beskadiget undervejs til os. Det er dig, som afsender, som har ansvaret for, at arrangere og betale fragt af varen/varerne tilbage til os, og varen/varerne er også dit ansvar indtil de er leveret hos os. Sørg venligst for, at de er pakket forsvarligt ind, så der ikke opstår skader under transport. Hvis det er tilfældet kan vi ikke tage imod varen/varerne.

Hvordan returnerer jeg mit køb?
Kontakt os venligst på hello@studiominishop.com før du returnerer et produkt, så vi ved, at det er på vej. Husk også at sende os dit ordrenummer, navn og adresse så vi kan refundere dit køb så hurtigt som muligt.

Tilføj også en beskrivelse af problemet, hvis din vare er ankommet beskadiget eller der er andre fejl eller mangler.

Vores returadresse er:
STUDIO MINI
Lindegårdsvej 39
2920 Charlottenlund
Danmark

Det kan tage op til 7 hverdage for os at modtage din retur, alt efter hvilken udbyder du bruger til forsendelse. Vi tjekker varen/varerne så snart de er ankommet til os, og refunderer dig beløbet så snart vi har set, at alt er ankommet i original og god stand. Du modtager en mail, når pengene er overført til dig, men det kan tage ca. 1-2 hverdage, før du kan se pengene på din konto.


HVORDAN KONTAKTER JEG JER?

Vi hjælper meget gerne, og hører gerne fra dig – uanset om det drejer sig om generel feedback, spørgsmål til en vare eller andet. Vi bestræber os på, at svare alle henvendelser så hurtigt som muligt og gerne indenfor 24 timer i hverdagene. Vores kunderservice har lukket lørdag og søndag. Du kan ringe til os på +4542454475 og skrive til os på hello@studiominishop.com, eller udfylde denne formular.